bed

Ligger i min säng & lyssnar på musik. Ska snart sova tror jag , är jävligt trött. Jag är trött på allt just nu. Ska titta på julkalendern & sedan sova. Jag vill sova , alla är helt tråkiga.
Skolan , idag var man i skolan väldigt tidigt redan vid 7. Värmde upp innan lucian började. Var jätte nervös , men allting gick bra. Mera en att någon idiot skrek Hanna över hela aulan. Jag typ hehe (a). Sen hade vi hål fram till maten gick & tittade på vollybollen. Niorna hade sån dag. Sen hade vi So & svenska på svenska så gjorde jag engelskan & det gick väll bra. Vi fick gå ner & titta på vollyn. Var där nästan hela dagen kändes det som.
Efter skolan så gick jag till Z:a & var där hela dagen. Tills nu ikväll. Så nu är jag helt färdig orkar verkligen ingenting. När jag kom hem så duschade & åt lite mat. Sen hamnar man alltid här. Japp , nu ska jag gå & borsta håret & sedan ska jag borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0