Förlåt dålig uppdatering

Har haft en jätte dålig uppdatering pga att min sladd inte lever längre till min dator , sitter på den fasta datorn. Vill sitta vid min menmen.. Igår var man med Amanda & solade. Jätte roligt. Vi köpte likadana tröjor & jag älskar den. Tror Amanda älskar den också. Ja sen hände det inte mycket mera vi satt & snackade. Sen när jag kom hem var jag rätt trött. Idag har man varit med Amanda igen , hon ska åka till Gbg idag :/ Kommer sakna dig bebis! <3 Sen så har jag nyss kommit hem. Är trött ftf , men jag lever ändå. Jag ska försöka hitta min sladd till min dator. Måste verkligen ha en. Annars vet jag inte vad jag gör.

Min vecka ;
måndag - va med amanda
tisdag - fixa naglarna
onsdag - ska till borås
torsdag - inget planera
fredag - nyår (ingen aning vad som händer)

Du finns i mina tankar hela tiden , jag tänker på dig dag som natt.


Saknar mitt svarta hår.. :( bilden är gammal ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0