God jul

God jul allesammans !
Sitter på mitt rum har nyss damsugit. Det behövdes faktiskt. Mitt rum är snart klart ska bara plocka undan från sängen. Vaknade ungefär vid 10 gick ner upp & tittade utanför dörren. Där låg julklappar. Sen gick jag ner & åt frukost. Sen så tittade jag på julkalendern med mamma, pappa & Busan. Jag tyckte detta året var bra. Sen gick jag upp & tog blir kort men inga blev bra. Idag är det följande upp lägg.
* Mat klockan 12
* Vid 3 kommer min kusin med hennes barn. Då ska vi titta på Kalle anka.
* Vid 4 kommer resten av släkten då ska vi fika lite.
Så långt vet jag än så länge. Så det ska bli lite roligt. Nu ska jag bädda sängen & sedan gå & duscha. Behöver fixa mig lite granna före maten. Outfit kommer senare idag. Tror det blir en lätt outfit nu på middagen. Sen när alla andra kommer så ska jag ha klänning. Hoppas man får fina saker. Är jätte nervös.
Min första julklapp!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Jag Älskar dig !!

2010-12-24 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0