hemma

Är hemma nu efter har varit iväg & gjort i ordning mina naglar. Så nu är dom fina. Min dator är igång igen. Är super glad för det ! Somnade klockan 6 imorse. Sen skulle jag upp vid tio tiden igen. Så då gjorde jag det, fixade mig & åkte till Michaela. Hon fixade mina naglar & vi snackade. Skit duktig var hon. Ska fixa bilder så ni får se hur dom ser ut. Jag tyckte om dom jätte mycket. När vi var på väg hem gick vi in på elgiganten & fixade tillbaka min 800 & köpte mig en laddare till min dator. Jag sitter & funderar på vad som händer idag. Tror det blir slapp med film , kanske ska ut till gvd en stund senare . Vet inte , måste träffa Nicol. När vi kom hem i alla fall så fick vi pannkakor , mums har längtat. Blir kanske annars & sova några timmar , eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0