i love my phone

Jag älskar min telefon ! Den håller på att laddas men jag väntar på att den ska bli klar så kan jag lägga över musik & bilder. Jag funderar på att fläta håret. Så tror jag ska göra det. Älskar när det är lockigt. Ska försöka hitta ett skal till min älskling , men tycker det är skit svårt att hitta det.
Om någon vet vad HTC wildfire skal finns kan ni alltid skriva till mig!
Jag kommer suga på uppdateringen imorgon. För ska inte vara hemma imorgon. Ska försöka blogga över mobilen. Om jag orkar, ska nämligen jobba imorgon. Ska även träffa Alexandra. För det är våran dag att träffas. Tänkte ta dagens outfit. Har tråkigt som fasen.
t shirt - JC
linne (svart) - JC
kofta - JC
byxor - Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0