in my bed

Kom hem för en lite stund sedan. Har varit på Z:a det var riktigt roligt faktiskt. Umgicks med Tina, Ebba & Elin. Det var roligt. Killarna spelade fifa för det var sån tunering. Sen så var det disco. Det var jätte roligt Hanna & Claudia tvingade mig att dansa till en balkan låt. Pinsamt. Sen dansade jag & Tina jätte mycket. Det är så roligt & börja umgås med mina gamla vänner. Va med en ifrån Z & handlade annars skulle jag inte fått min hamburgare. Men denna kvällen var lyckad till slut. Ska titta på film & sedan sova. Ska till syster vid 4 imorgon & baka. Så vi får se vad vi bakar. Kanske ska sitta lite vid msn , men inte så länge.

I love your eyes , you are a angel in my eyes!


innan idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0