mina julklappar

Mina julklappar;


fransk manikyr av Ida & Kristofer
parfym av mormor & morfar
maskara & eyeliner av mormor & morfar
We sing av mamma & pappa
ansiktsmask av Ida & Kristofer
presetkort med 700kr på gina av mamma & pappa
presentkort på att fixa naglarna hos min systers kompis av Emma & Dan
mjukisdress av mamma & pappa

Jag är nöjd med det jag fick & har även fått en resa. Den var resan till Tunisien. Så jag är nöjd för allt. Har fått 5000kr av mormor & morfar i för väg. Snart fyller jag ju år också så då kanske man får en del saker med. Men jag är super nöjd. Nu ska jag testa mjukisdressen & sedan gå ner till alla andra. Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0