sry

Sry för en dålig uppdatering , men var på tjej kväll igår. Vi hade skit roligt. Igår i skolan samlades i aulan & tittade på kören (jag sjöng också). Sen samlades man i sina klassrum & fick sina betyg. Sen samlades alla tjejer, Amanda, Emma, Blerina, Amina, Anna, Hanna & jag. Vi gav en kompis en julklapp , sen gick vi till Chili thai & väntade på att få mat. Vi käkade skit mycket & det var jätte gott. Sen drog vi runt i stan lite. Sen drog Amina & Blerina. Sen så gick jag, Amanda & Hanna hem till Amanda. Asså a orkar inte skriva detaljer. Men vi var ute & åkte pulka. Det var skit roligt. Sen drog vi hem till Amanda. Åt lite granna & tittade på film. Den var inte så läskig som dom sa att den var. Så är lite förvånad. Alla sov där förutom Amina hon var inte med på kvällen. Vi hade skit roligt. Sen drog alla hem tidigt på morgon , jag var en utav dem. Hade inget batteri på mobilen så höll på att dö typ. Sen skulle jag till farmor. Gick & duschade direkt när jag kom hem. Sen åkte vi till sjukhuset där farmor ligger & kommer ligga över jul. Hon fick en julklapp & började gråta. Tror ni inte att jag började gråta också? Sen åkte vi hem & hann bara vända. Var tvungen för att åka & lämna julklapp till Trulls. Sen gick vi upp till stan & jag köpte min julklapp jag var tvungen för att köpa. Så nu är alla klara. Sen så åkte jag hem började städa & det är snart klart men är fortfarande lite ikvar. Ikväll åt vi julskinka & det är så jävla gott på mackor. Vi spelar bingo också , men jag gick upp. Så nu ropar dom varje gång jag ska springa ner. Har ont i ryggen & funderar på vad man får imorgon. Det är JULAFTON ! Jag är jätte spänd.

Kommentarer
Postat av: hanna

Du måste skicka bilden :D

2010-12-27 @ 00:04:55
Postat av: Arnemaia

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-04-08 @ 16:22:59
URL: http://arnemaia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0