sweet home

Nu är jag hemma efter har varit i skolan en dag. Efter skolan gick jag ner till Sörgårdsskolan för att hämta nyckel till Alexandra. Så var jag där åt , sen kom min lilla flicka hem & så fick vi hyra film av hennes mamma. Så jag somnade när dem tittade på filmen. Så har faktiskt sovit idag. Sen så kom mamma & körde mig till stan där man träffade Krista, Nicol & Claudia. Var med dem en stund & sedan gick jag till Z:a. Det hände inte så mycket som vanligt. Mera än att Ebba kom med en hund & Haris typ blev överlycklig. Detta var Haris ;
Du är fri !
Haha , jag dog av skratt. Haris är fan den man blir lättroad av. Men det var roligt. Sen kom min syster & körde hem. Så nu är jag hemma & är på bra humör ? Vet inte varför men är bara det. Imorgon blir det ingen vanlig dag i skolan för då är det kören hela dagen , det ska bli rätt skönt. Sen är det typ en halv dag ikvar i skolan. Sen har man lov & snart är det julafton är jätte spänd & hoppas jag får det jag vill ha. Har längtat som fan efter jul. Ska med Amanda imorgon & köpa julklapp. Till en kompis som vi har lovat att köpa till. Nu så blir det bara ta det lugnt i kväll & titta på en bra film. Sen blir det väll sova tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0