Tisdag

Idag har man inte gjort så mycket mera än sjungit hela dagen. Så är lite hes men det går över. Var jätte roligt i skolan , efter skolan hängde jag med Nicol till HC. Satt där & snckade. Sen gick jag runt & tittade i affärer. Träffade en kompis ifrån Trollhättan. Så vi stod & snackade ett tag. Sen kom Amanda & vi köpte våran julklapp. Sen så körde vi hem henne & så åkte vi hem. Så nu funderar jag på att plocka i ordning på mina smycken känner att jag behöver det. Ska även fixa mina naglar tills imorgon. För det måste se bra ut. Sen ska jag ta en dusch & bara slappa sen. Orkar inte göra nått. Blir väll titta på en film som jag håller på att ladda ner. Ska väll även försöka städa lite granna tänkte jag. Eller plocka i ordning & sen blir det stor städning på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0