do you remember all the memories we have together

Kom hem för en stund sedan. Ikväll har jag tillbringat med underbara Kaisa, Kim & Trulls. Vi har tittat på "så ska det låta" & ätit taco till det. Mys var det verkligen. Nu så blir det plugga & sen blir det väl sova till en film. Asså jag mår så jävla bra när jag är med er. Ni gör mina dagar till världens bästa. Imorgon har man sovmorgon till halv 8. Sen blir det iväg till Värnamo med mamma & syrran. Ska lämna av mamma där sen åker hon iväg i två dagar! Kommer sakna henne sjukt mycket. Som sagt nu måste man plugga det ska jag nog göra hela kvällen tills jag tröttnar.
Lockade till håret innan & jag trivs verkligen i det.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0