friends go behind your back as soon as you do not see

Nu så har jag sovit lite till. Det tror jag att jag behövde. Nu så ska jag nog ta på mig bekini & sätta mig ute en stund. Ska ha med en kall cola. Usch, det lät gott. Asså jag är fortfarande väldigt trött. Vi får se vad som händer idag/ikväll. För jag tror att jag ska hem till Amanda & lämna lite saker där. Sen så ska jag till min sötnos ifall det blir som planerat. Men tror för det mesta att denna dagen kommer bli en riktig slappar dag. Haft ett super roligt lov också. Men eftersom det inte är slut ännu så ska jag skriva det imorgon. Känner att jag suger på mina uppdateringar. Men det ska bli ändrig på det eftersom det är skola & då kommer allting bli mycket bättre.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0