I need you every second

Nu är man hemma. Har varit hos Jesse hela kvällen med alla underbara pojkar. Tack för en trevlig kväll kan man ju börja med. Var hos Kim, Kaisa & Trulls på dagen var ute & åt på chili thai. Sen gick vi hem till dom satt där en stund. Sen träffade jag Henke & snacka lite granna. Sen så åkte jag tillbaka till Kim & Kaisa hade glömt lite saker där. Sen så åkte jag & träffade Hugo & Ludde. Snacka lite om dagen & sen så åkte jag & hämtade upp Henke. Sen så drog vi till Pontus eller aa jag släpte av Henke där. Sen drog jag till Jesse. Så satt man där en stund. Sedan var jag taxi. Sen så åkte vi tillbaka & snackade en massa. Vi lyssnade på musik & drack lite granna. Sen vid 12 tiden kom min systers kille & hämtade mig. Så nu är man hemma. Ska lägga mig & titta på film. Imorgon så ska man in till gvd igen. Får se vad som händer sen. Men nu ska jag ta & välja en film som man kan somna gott till.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0