I never give a shit

Nu så sitter man hemma. Har inte varit vid min dator på länge. Nu så är det så att jag har varit med mina underbara vänner nästan hela lovet. Men nu så blev det en kväll hemma inatt. Idag så har man varit ute med alla grabbarna. Vi har fiskat, varit ute & bara softat. Jag är jätte trött, har inte fått sova något skönt detta lovet. Det har alltid varit saker som händer. Men så kan det vara. Nu så blir det chilla med en film. Sen så blir det sova! Men kommer ändå inte få sova ut. Men nu så blir det en film som jag verkligen har saknat. Nu blir det så. Ostbollar & Cola! Nu blir det fest!
Bjuder på denna.

Inte så fin men duger.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0