I'm probably happiest in the world

Nu så kom jag nyss hem. Igår skrev jag att jag skulle till Värnamo. Nu tänkte jag berätta vad jag gjorde där. Jag tog mitt körkort. Jag KLARADE det denna gången. Så har varit ute & kört runt. Har varit i Gvd & Atorp. Gud vad jag lycklig. Fick även två linnen av min syster & ett par solglasögon. Nu ska jag vara försiktig med dom. Har även varit med Jossa, Ebba, Denise, Annie & Freddan. Vi har på zäta & snackade lite granna. Nu väntar jag på att mamma ska ringa mig. Ska prata lite med henne innan jag ska sova. Imorgon så ska jag hämta Emma på morgonen. Sen blir det konfa så blir seg uppdatering. Men ska försöka lägga upp ett inlägg innan jag åker imorgon.

Gammal bild
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0