mom you know i love you

Nu så har jag suttit med mamma i sängen & försökt plugga. Imorgon så blir det inte sovmorgon för måste upp & plugga igen. Ska nog ta med datorn & plugga till Värnamo. Nu så ska jag dra på mig min fina sov outfit. Så drar igång en film & sen blir det sova för natten. Känner att jag behöver det är väldigt trött. Imorgon ska jag göra en fet frulle till mig. Så ska jag ligga i sängen & peppa. Imorgon blir det nog även en städning när jag kommer hem. Kanske skulle till Kaisa, Kim & Trulls imorgon. Ska se om jag får med mig Kaisa ut & gå en lång runda. Känner att jag behöver gå ner lite granna inför sommaren. Så man har nått fint på kroppen. Juste jag funderar på att ha frågestund någon dag. Men vet inte riktigt när. Ska bli massa nytt på bloggen hade jag tänkt. Det ska bli en stor förändrig. Ska se om jag kan få med Kaisa ut & ta lite kort till en header. Kaisa är en grymt duktig fotograf. Det tycker jag iallafall.
I will never leave you mama
you are the best I have
I will always love you!
I will never leave you mama 
you are the best I have
I will always love you!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0