buhu

Anonym om hemma:
har du klippt dig kort?
sv; nej det har jag ite gjort. skulle nog inte kunna göra det heller.

Jag var inne lite på olika sidor & tittade på smycken. Jag hittade jätte fina saker som jag vill ha. Ska ta två alvedon & försöka sova lite till. Känner att det behövs. Dricker cola just nu & försöker verkligen att bara ta det lugnt. Snart kommer min syster hem med min daim. Är så sugen på nått sött. Juste igår innan jag skulle sova som kom mamma upp med en försenad födelsedagspresent. Jag hade hittat den innan men kände bara på den. Viste inte vad det va för nått innan mamma berättade. Jaja, nu ska jag lägga mig under täcket igen & glo på film.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0