en dag på Isaberg

Idag har man varit på Isaberg hela dagen. Har haft en underbar dag, men synd att inte solen ville dyka upp. Började med snowboard jag & emma vi dog nästan. Sen byte vi till korta skidor. Skit roligt hade vi verkligen. Tack Isa, Anna, Emma mm. Ni gjorde min dag bäst. Isa gjorde ju det bästa av allt idag. Vi åker i familjebaken & Isa trillar & trillar. Sen bytte hon & Emma skidor. Då kör hon stört lopp & slänger iväg stavarna. Sen åkte vi hem vid två tiden. Beställde blommor med mamma efter vi kommit. Sen åkte vi hem & jag ställde mig i duschen med iskallt vatten! Så blev rätt arg. Men ska nog upp igen när det kommer lite värme. Ska baka tänkte jag & sedan så ska jag städa lite på mitt rum. Känner att jag behöver det. Ikväll får vi se vad som händer. Isa & jag kanske skulle hitta på nått vi får se. Kommer en video senare på när Emma åkte snowboard.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0