i love my room

Jag älskar verkligen mitt rum nu! Ni minns kanske i ett inlägg för nån vecka sedan där jag hade fått ett sminkbord av mina föräldrar?
Såhär såg det ut & ser ut. Är skit glad över det. Är piss hungrig så funderar på att dra ner & käka nått. Idag har jag städat klart mina gardrober & rummet är nästan klart. Jag orkar verkligen inte städa klart. Ska lägga fram vilka kläder jag ska ha på mig imorgon. Så man har det klart när man vaknar. Ska nog hoppa in i duschen sen. Men först blir det träning innan man äter. Länge sedan man tränade. Ska försöka få med Amanda på gymmet. Annars raggar jag väl upp någon annan som vill med. Nej nu blir det som sagt träna.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0