YES!

Nu på onsdag så har min syster lovat mig att åka ner till Ullared. Jag är super glad för att mamma inte hinner. Idag så har det inte hänt för mycket. Vaknade tidigt för skulle med syrran & hennes kille till isen. Alltså vi åkte ut på en sjö & så lekte de med bilarna. Blev några bilder men det blev från bilden. Det vill jag göra om en upplevelse. Sen så efter det åt jag fort , hoppade in i duschen & sedan iväg till kyrkan. Det var en känd låtskrivare som var där. Hon sjöng bra & det var väldigt mycket folk. Sen åkte vi hem & jag somnade i soffan. Min syster & hennes kille kom för vi skulle fira Dan & pappa för de har elr ska fylla år. Så vi åt god mat & hade väldigt mysigt.
obs!
mer bilder kmr imorgon!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Trevlig helg! :D

2011-02-27 @ 12:01:32
URL: http://magnifiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0