hemma

Nu är man hemma efter har varit hemma hos Kim, Kaisa & Trulls. Jag, Kaisa & Trulls gick & handlade lite chips & redbull. Sen så gick vi hem till dom & typ satt & snackade. Det var jätte mysigt. Jag tycker om Kim & Kaisa för dom kan man alltid vara sig själv framför. Man kan även snacka om allting med dom. Det känns rätt skönt. Tog lite bilder med Trulls. Jag fick navel smycken av Kaisa ett stort tack till dig gumman. Imorgon ska man kanske dit igen & göra blonda slingor & Kaisa ska kanske färga håret. Sen ska jag försöka göra rasta flätor i hennes hår. Det ska bli roligt & se hur det blir. Men det var verkligen en super trevlig kväll med er. Jag är förälskad i Trulls. Han är helt underbar & vacker. Fina ögon också tror han kommer blir mycket gillad av alla tjejer när han kommer upp i ålder. I alla fall när jag kom hem åt vi kebabrulle & tittade på TV. Mysigt att får vara tillsammans med mamma & pappa lite granna. Ska snart lägga mig & titta på en film. Sen sova , blir tidigt imorgon. Så lika bra att sova i tid.
Jag älskar dig sötnos <3
Tack så jätte mycket Kaisa för alla smyckena & du vet att jag älskar dig gumman! Du är en äkta vän för mig! <3
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0