jag kanske är patetisk

Jag kanske är patetisk, men vågar du öppna din käft igen så okej för mig. Jag är skyddar mina närmaste, men du verkar fan inte ha någon nära dig. Jag dissar dig stort. Du kmr hit & tror du är nått men så synd för du kommer aldrig bli nått. Du vågar inte ens komma till skolan , men skit vågar du skriva på bloggen. Jag vågar med ! Våga kom till skolan så kan vi ta det öga för öga. Istället för att blogga om vårat bråk! Det är lugnt för mig om vi ska ägna våran tid till att blogga om detta. Jag pallar inte lägga ner fucking energi på detta nu.
Ville bara skriva ut all min ilska på dig.


you are an angel, but you can never fly <3
puss & kram

Kommentarer
Postat av: melania

hon har mig (i)

2011-01-27 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0