så..

Nu orkar man inte vara nere längre så ska dra igång en film & ha lite mys här uppe istället. För jag vill verkligen kunna ta det lugnt idag. Är trött & det har varit en jobbig vecka kommer även en till jobbig vecka & se fram emot. Men kvällen har varit bra , fick god mat. Vi började då med förrätt, varmrätt & mellanrätt. Sen så senare fick vi kaffe & tårta. Den var hur god som helst. Så nu ska jag försöka se vilken film jag ska titta på & sen blir det att sova efter det. Kom på att jag kan skriva vad jag fick.
Jag fick;
300 kr av min farbror
ett presentkort av min farbror & hans fru
ett Thomas Sabo smycke till mitt armband det var januari droppen.
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0