skulle..

Skulle göra ett snabbt inlägg igår morse. Men datorn ville inte som jag vill och på kvällen så hade jag sån huvudvärk så jag orkade inte göra nått. Idag har man varit i skolan. Det var som vanligt. Inget nytt , tror jag väl inte. Efter skolan var jag, Emma, Anna & Amanda på Lindex. Det finns inget roligt där tycker jag inte. Sen drog jag & knäckte ryggen. Efter det gick jag & köpte bakelser (muffins). Sen gick jag till Kaisa & Kim. Så fikade vi & snackade. Fick även massa saker utav Kaisa som kläder, smink, smycken & hårprodukter. Jag tackar dig tusen gånger om! Tror även jag ska sätta mig & beställa smycken funderar jag på. Vi får se hur det blir. Idag ska jag plugga med mamma på moped kortet. Sen så ska jag nog ta & städa på rummet ifall det blir någon tid över. Ska försöka uppdatera ikväll.
Gårdagens outfit ;


puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0