för alla ni som undrar varför jag varit borta kommer allt nu / älskar dig mamma

Jag har inte bloggat sen i måndags på grund av att jag var med i en olycka. I måndags kväll skulle jag & min tjej kompis iväg till Gislaved men vi kom aldrig så långt. Min kompis som körde min moped kom för långt på vägen & hamnade på gruset. Så hon fick sladd. Jag sitter där bak, det som jag minns av olyckan är att jag flygger över min kompis på åkern. Sen så svimmade jag av i 1 minut. Vaknar till & skriker stäng av mopeden. Kom i chock & ser även att min kompis blöder ifrån näsan. Sen så hamnade vi på sjukhuset. Har varit där & hälsat på i 3 dagar nu på grund av våra skador. Det är allting jag tänkte säga om olyckan.
Fick en jacka av mamma!
Älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0