I never forget you baby

"igår" var det en bra dag. Först åkte jag & mamma in till Gislaved. Där vi köpte hårfärg & ett halsband. Vi köpte även glass i det fina vädret. Sen när vi kom hem så lagade mamma mat & sedan färgade vi mitt hår. Igår färgade vi håret på mig & det blev inte bra så var tvungna för att färga om det. Sen lite senare fixade jag mig & åkte till Smålandsstenar. Där jag träffade Claudia & Linus O. Sen mötte vi Nermin. Vi fick för oss att vi skulle gå till Ica. Så vi satt där ett tag. Sen gick vi hem till Claudia där dom grillade. Så vi åt korv med bröd. Sen drog vi ut & mötte lite folk. Sen gick vi hem till Claudia igen där det var lite chilldrickande. Sen vid 11 drog jag hem. När man kom till stationen stod min syster & väntade på mig. När jag hoppade in i bilen kände hon inte igen mig. Det var lite roligt. Nu sitter man hemma & har snackat lite med folket. Nu blir det väl film & sedan sova. Är rätt trött om man säger så. Imorgon kanske det blir Halmstad. Sola & bada hela dagen. På kvällen är man bortbjuden på fika. Så får se lite hur den dagen kommer sluta. Ni får ha en trevlig natt.
Bjuder på denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0