I never forget you baby

ROBIN HOOD ([email protected]) om DAGENS OUTFIT:
Vad snyggt! :) vilken är din favoritbutik? :)
Sv: Min favoritbutik är nog HM & Gina. Fast jag gillar andra butiker också men dom affärerna är dom jag nog helst går till.

Hej!
Mina dagar har varit toppen. Har varit i SS rätt mycket & det har varit roligt. Varit ute & sprunigt undrar vad som har flygit i mig egentligen. Har även umgåts med mina vänner. Vi har haft en jävla massa skoj ihop. En dag så åkte alla moped i SS. Det var sjukt roligt. Idag när jag kom hem så ringde jag Linus & snackade med honom. Sen så ringde Jassi mig & snackade medans jag spelade Mariocart. Satt & skrek i luren tycker synd om henne. Ska försöka sova snart eftersom att jag ska jobba imorgon. Så man kan försöka skrapa ihop lite pengar. Ska ringa runt hela jävla släkten & fråga om dom behöver hjälp med nått. Imorgon ska jag även ut & springa på morgonen. Så har en hel del att stå i. Sen ska jag vara med Jassi. Men nu så ska jag lägga mig i sängen & äta daim. Blir nog en film till det med!
I love you bitch ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0