speedway

Idag har man inte gjort så mycket åkte in till gvd på em & satt lite på Johan Orre. Där vi då träffade Sylle & Sakki. Snackade lite med dom sen drog vi ner mot Ica. På Ica köpte jag lite smått & gott. Sen så gick vi ner till Dalen där jag tog lite kort på Jasmine. Dom blev fina! Fast hon tyckte dock inte det. Sen när vi var på väg mot henne så smsade Kaisa. Så drog hem till henne lite själv. Vi snackade lite & sen drog vi ner till Rusta där vi letade stövlar. Men självklart hittade vi inga. Så vi drog upp mot henne igen. På vägen så körde jag Trulle bulle. Han är för himla söt. Tänkte ta lite kort på honom idag men sedan glömde jag bort det. Så får göra det någon annan dag. Träffade Jasmine & Linda på vägen. Men följde Kaisa hem eftersom jag hade min kamra hos dom. Sen så bestämde vi att vi ska träffa imorgon & hitta på lite saker. Sen va jag ute med Jasmine & Linda. Vi drog till Ica & sedan Johan Orre. När vi satt på Johan Orre kom Jey. Vi snackade med honom, sen va vi tvunga att dra oss ner mot speedway. Där vi tillbringade våran kväll. Träffade Felicia & Tess där så var med dom. Senare när alla hade dragit förutom jag & Jasmine så köpte mamma korv till oss. Satte mig jämte Tindra min systers kompis barn som är 2 år. Hon fick smaka lite granna på min korv. Hon var så himla söt när hon försökte äta korven. Dom är skit stor så såg lite roligt ut. Vid sista hitet drog vi & lämnade Jasmine's cykel. Sedan kom mamma & pappa & hämtade oss. Nu är vi hos mig & jag la mig i sängen för fyfan vad jag frös när jag kom hem. Mamma kom in & snackade lite med mig. Min mamma är för söt. Nu blir det film & sova tidigt för imorgon ska man in till Gvd tidigt på morgonen. Sen kommer nog världens bästa pojkvän hem till mig!
av; Hanna Einarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0