you never know whats happend tomorrow but i know

Jag ska säga att jag tänkte nog fortsätta med bloggen fick ett klagemål på att jag inte skulle det. Så startar igång nu då. Ny designer & även lite andra saker. Jag ska säga så här mycket idag har varit fint väder. Varit ute med Kim, Kaisa & Trulls. Först gick vi & handlade. Sedan satte vi oss ner & åt glass. Sen gick vi hem till dom där vi tittade lite på resor. Efter det gjorde vi mat, vi åt tacos. Kim & jag slogs lite med. Asså inte på allvar. Sen drog jag upp mot stan hände inte så mycket där. Så drog hem istället. Nu är jag hemma & ska snart duscha. Sedan blir det film som gäller behöver komma ner i varv. Imorgon så ser det ut som att jag ska vara med Jasmine. Sen får vi se vad som händer & sker. Ni får ha en trevlig kväll.
I never want to lose you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0