FÄRDIG IFRÅN DUSCHEN

Nu så är jag tillbaka, tänkte skriva lite hur min dag har varit & så. Kan ju börja med att jag har varit i skolan. I skolan fick jag reda på att jag har VG i hemkunskap. Blev jävligt glad & överraskad. Sen så var jag kvar i skolan en stund gick över till mamma & väntade på att hon skulle sluta. Sedan åkte vi till Lindex & jag hittade en as fin tröja som jag fick av mamma. Efter det så gick vi in på presentverkstan, där hittade jag kors & kronor (bild kommer). Vi skyndade oss ner för att träffa min syster. Medans dom var inne på team sportia så sprang jag in & tittade på Azzuro. Tror ni inte jag hittar en as fin kofta. Det fick jag av mamma med. Sen handlade vi lite granna & efter det åkte vi hem. Hemma så åt jag & gjorde as god chokladmjölk. Snackade lite med mamma & sedan åkte jag in till Gvd. Var på zäta, men det typ stängde tidigt så bad mamma komma & hämta mig. Nu är man hemma har nyss duschat & snart ska jag plugga i min mopedbok.
Dagens outfit;
Linne - JC
Kofta - fick av mamma
Leggins - Emmas ;)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0