MÅNDAG

Nu så är det snart slut på denna måndagen. Idag har man varit i skolan tänker inte berätta så mycket om det. Typ att vi hade en väldigt trevlig idrotts lektion. Sen var det inte så mycket mer med det. Gick hem till min KP & åt lite granna. Sen typ cyklade jag & Athena till stan , tittade runt. Vi hittade as mycket fina saker. Sen drog vi tillbaka & då var min KPs föräldrar där & vi pratade lite. Sen så var jag tvungen för att dra till zäta. Hade nämligen kurs där. Sen kom mamma & hämtade mig. Gjorde lite körkorts frågor. Ska se om jag kan göra lite till. Sen blir det nog godnatt. Men det får vi se då, kanske gör ett inlägg sen med min mobil. Det får vi se. Men nu så får ni ha det så bra.
Dagens outfit;
mjukis dress - gina
linne (vitt) syns inte på bilden - JC
linne med blommor - JC
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0