Onsdag

Sitter i skolan har engelska. Har haft en bra dag & har även haft prov i svenska. Jag hoppas på ett VG & jag tror jag får det. Ingen uppdatering pga att jag inte har haft tid eller så har jag bara inte orkat. Men nu ska jag jobba med engelskan. Eftersom jag måste få betyg i detta med. Vi håller på med typ olika länder. Men vi får se hur det går för jag har inte jobbat någonting med detta tycker synd om Henric , för han har gjort allting. Nu så får jag ta tag i detta. Ska försöka uppdatera lite sen när jag kommer hem. Nu ska jag bli lite bättre på att uppdatera känner jag. Men just nu är det mycket i skolan, så det blir inte så mycket skrivande. Ni får ha det så bra alla mina kära läsare.

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kille eller är du på g med nån ? :) du är fin <3

2011-03-09 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0