TORSDAG

Idag har man varit i skolan , det har faktiskt varit roligt. Efter det så var det konfa läsning. Jag tror aldrig jag har haft så ont i magen innan efter att skrattat. Sen efter det så drog jag till zäta där jag skulle träffa Ebba. Sen kom Tina & Annie. Har saknat Tina som fan. Sen drog jag hem & ställde mig i duschen fyfan vad skönt det var. Nu så blir det måla naglarna innan jag glömmer det igen.
Dagens outfit

Rött linne - JC
Skjortan - Ullared
Byxor - Vero moda
Emma Eliasson du vet att du betyder mest för mig på hela denna jord utan dig skulle jag inte klarat mig långt. Därför så är det så att jag har gjort en bild på dig & mig som hänger över min säng. Du kommer alltid betyda som en syster för mig & det vet du själv!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: emma

NAAAAAAAAAAW :* älskar dig homie<333

2011-03-25 @ 22:32:09
URL: http://emmaaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0