I live in a wonderful world

Nu så är man hemma efter en sjuk jobbig dag. Men denna dagen är en då rätt bra. Många håltimmor & inte alls många lektioner. Försöka lektionen hade vi slöjd. Jag är snart klar med min onepiece. Sen hade vi hål & då snackade jag med Christian. Efter håltimman så hade vi NO. På no:n så jobbar vi med sex & samlevnad. Det är rätt intressant, för allting viste man inte innan. Sedan hade vi mat & idag va det god mat. En lite hål timma till så hade vi tillval. Jag hade jätte tråkigt på tillvalet. Sen hade vi hål & sista lektionen idrott. Emma & jag fick för oss att gå & äta så drog till mamma. När man var där så fick man lite pengar & så pratade vi lite snabbt. Åkte ner till pizzerian & jag köpte pommes. Det var så himla gott. Känns som jag äter hela tiden. Sen åkte vi en sväng & sen åkte vi hem. Som sagt nu är man hemma. Gud vad skönt att bara få vara hemma en dag utan att ha nått att tänka på.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0