whenever you call baby i roll up

Kom nyss ifrån duschen. Idag har det varit en helt okej dag i skolan hände inte så mycket. Efter skolan drog jag med Emma & träffade hennes brors ex. Vi hade skit kul. Sen så drog vi till zäta satt där. Drog till Hugo & satt där. Sen drog vi till Ica. Han skulle handla. Vi skulle upp mot shell & så träffade vi Jesse & Sven. Så var vi med dom ist. Drog hem till Hugo & hämtade mopen vid nio tiden. Sen skulle jag dra hem men träffade Jesse på vägen & körde hem honom. Sen åkte jag hem. Nu så tittar man på ishockey. Hoppas Sverige vinner dom leder så chansen kan vara stor. Nu så ska jag titta på hockey. Ni får ha en trevlig kväll.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0