You can't take my heart from my again

Hemma igen efter har varit hos Alice. Kvällen har spenderats hos Jonthe & Alice. Först så drog jag in till Gvd & möte Göta. Sen så följde jag honom eftersom han skulle till Hardys. Sen drog jag till Ica där jag träffade Annie & Ida satt med dom & snackade. Sen drog man in & handlade lite. Efter det så ringde Emma & bad mig möta dom. Så möttes vi vid Konsum. Träffade Anna, Emma & Lovisa där. Drog mötte upp Jetulla & sen så gick vi ner till Jonthe. Så tittade vi på ishockey. Såklart vann Finland! Sen efter vi hade tittat klart på den matchen så kom Isbring. Så drog alla vi upp till Alice. Där har jag spenderat min kväll tills nu. Det var roligt var det men ändå lite smått tråkigt. Nu så ska jag äta mitt vinebröd & titta på film. Sen antaligen blir det sova ifall jag inte får för många sms. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll/natt.
älskar dig emma utan dig skulle jag aldrig mått så bra i hela mitt liv som jag gör idag!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0