You could start thinking about what you have your friends

Nu så sitter man hemma efter haft en rolig dag med Jesse & Sven. Först så kom jag dit & så skulle dom fiska. Tro inte att dom fick fisk för det får dom aldrig ändå. Sen drog vi till Prem & satte oss där en stund. Sen gick vi hem till Jesses pappa & satt där en stund. Sen vidare till Jesses mamma. Där har vi suttit & titta på ishockey. Sen somnade Sven. Jesse satt vid datorn & jag satt med min mobil. Haha, snacka om inget liv. Sen drog jag till Ica köpte lite saker & hämtade Jesses brors mat. Sen drog jag hem. Nu så blir det BB ikväll & sen blir väl film. Sen så ska jag sova så jävla skönt. Jag är fortfarande trött. Snackar med Hugo just nu så ska vara lite social mot honom.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0